nedeľa 3. júla 2016

Malý zázrak pre moje vlasy

Ahojte, 

prešiel takmer rok, od môjho posledného príspevku a ja som sa rozhodla, že sa chcem k blogu vrátiť. Nenapadá mi nič lepšie, ako pridať sériu príspevkov o veciach, ktoré mi robia deň krajším - či už sú to produkty, knihy alebo niečo iné. Dnes som si pre vás prichystala príspevok o malom zázraku pre moje vlasy :)

Začnem asi tým, že som sa vždy snažila mať pekné dlhé vlasy, ktoré by sa neštiepili a na pohľad by vám ich každý závidel. Ale to asi každý :D. Moje vlasy sú jemné a nepôsobia zrovna husto. Takmer si ich nefarbím - za posledné dva roky boli farbené asi 2-3 krát, čo si myslím, že nie je veľa.

Za svoj život som vyskúšala neskutočne veľa šampónov, od obyčajných, po rôzne reklamované, aj nereklamované, avšak veľa z nich mi po nejakom čase začalo tvoriť lupiny. Pokiaľ to neboli lupiny, tak boli "vysušené", pretože sa mi veľmi rýchlo mastili a musela som ich umývať každý deň.

Asi väčšina počula o prírodnej kozmetike Alverde z DMka. Priznám sa, ja som ju veľmi dlho ignorovala, až som raz na jednom blogu čítala o "korektore" proti začervenaniu a od vtedy som začala Alverde venovať viac pozornosti. Práve sa mi míňal šampón a tak som po prečítaní niekoľkých recenzií naklusala do DMka pri regál s touto kozmetikou. Vybrala som si kofeínový šampón a balzam na vlasy s mandľovým a argánovým  olejom - obe majú 200 ml. Ja som kúpila šampón za 2, 39€ a balzam na vlasy za 2, 59 €. Dodnes si pamätám reakciu sestry, ktorá mi povedala, že to je drahé na to, koľko to má mililitrov. Šampón aj balzam používam už takmer dva mesiace a ešte stále ich mám a momentálne už mám v zálohe kúpené aj ďalšie balenie. :)

Začnem asi šampónom - sú dve varianty kofeínových šampónov, ktoré sú zamerané na jemné a riedko rastúce vlasy. Ja mám ten so zelenou kávou. Šampón je "priesvitný", resp. nemá farbu a skôr pripomína sprchový gél. Zo začiatku, keď som ho začala používať takmer vôbec nepenil, ako som bola navyknutá u ostatných šampónov, avšak potom, keď som si vlasy umyla na dva krát (prvý krát jemne s troškou šampónu, opláchla a znovu umyla so šampónom) som zistila, že pení - samozrejme stále nie tak, ako som bola navyknutá, ale to je zrejme tým, že je bez silikónov. Jeho vôňu neviem k ničomu prirovnať. Ak však nemáte radi kávovú/kofeínovú vôňu nemusíte sa báť, pretože nemá žiadnu typickú kávovú vôňu. Vonia po mentole, zelenom čaji a možno trošku kofeínom. 

Stojí možno za zmienku, že na začiatku používania som mala vlasy dlhé pod lopatky - cca do trištvrte chrbta a po asi mesiaci a pol používania som si ich dala ostrihať na dĺžku nad lopatky. Pri oboch dĺžkach som nemala problém s rozčesaním vlasov, avšak pri dlhších som potrebovala trošku viac trpezlivosti a občas som si pomohla aj keratínovým sprejom od Kallosu. Momentálne pri kratších vlasoch nemám prakticky žiaden problém. Šampónom si umývam iba vrchnú časť hlavy a nie celé vlasy, i keď raz začas si ich umyjem celé. Šampón vlasy nijak zvlásť neprevonia, aspoň ja som to nepostrehla. Prikladám ešte fotky:

Balzam na vlasy - vybrala som si hydratačný a myslím si, že svoju funkciu spĺňa veľmi dobre. Farbu má bielu a vonia krásne. Či vlasy po ňom zostanú prevoňané to neviem, nijak zvlásť som to nezisťovala, keďže na končeky vlasov si aplikujem keratínový sprej, ale myslím si, že na vôni nijak zvlásť nezáleží. Balzam si aplikujem od polky vlasov, nie na celé. Po opláchnutí sa vlasy ľahko rozčešú, a sú "ľahké". Momentálne mi vlasy bez umytia vydržia 2-3 dni, čo je pre mňa malá výhra, keďže som si ich umývala každý deň a myslím si, že cez zimu vydržia aj dlhšie, keďže sa pokožka hlavy nespotí tak, ako cez leto. :) Prikladám ešte fotky:

















Ešte pre zaujímavosť, oba produkty sú vegan, čo u mňa nezavážilo, keďže si na tom nezakladám. Na základe mojej skúsenosti, vám môžem tieto produkty odporučiť a určite stoja aspoň za vyskúšanie. :)

Na koniec upozorňujem, že hodnotenie je subjektívne, a nie každému môžu tieto produkty vyhovovať.

Prajem vám pekný zvyšok dňa a dúfam, že sa vám tento príspevok páčil.

- Slečna Nebezpečná -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára