štvrtok 21. mája 2015

Ahojte všetci, ktorí ste sa dostali na môj blog!

po veľmi dlhom čase nastal ten čas a ja som sa opäť rozhodla vytvoriť si vlastný blog. Je to už dávno, čo som zo jeden mala - no vždy to skončilo tým istým a ja som naň nemala čas. A tak som to vzdala. Prečo som sa však rozhodla znovu nejaký si založiť? Už dlhší čas som sa pohrávala s myšlienkou dávať svoje výtvory, ktoré sa mi zrodia v hlave aj niekam na internet - a tak dnes nastal ten osudový moment a ja len dúfam, že písanie slečny Nebezpečnej mi vydrží oveľa dlhšie. :)

Len tak v skratke niečo o mne, však vy sa za ten čas dozviete aj oveľa viac. Volám sa Monika, v septembri mi prischne prívlastok "dospelá", najradšej zo všetkého čítam, spím a mám rada hudbu, tanec a samozrejme písanie. 

Na záver len posledná otázka, ktorú si položí snáď každý. Čo sem budem pridávať? No, mojich pôvodným plánom sú to postrehy zo života, nejaké tie poviedky, alebo práce, ktoré boli v nejakej súťaži ocenené. Zrejme to budú aj nejaké príspevky, ktorými "obohacujem" náš chudobný školský časopis. Veď nechcem predsa, aby niečo také hnilo len na spodku šuplíka.

PS: Prípadné vaše komentáre si rada prečítam. 

S prianím pekného večera vám žela
- Slečna Nebezpečná -

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára